Czcionka:
Kontrast:
Facebook
Aplikacja do katalogowania i opracowywania zbiorów HERMES

Aplikację Hermes przygotowaliśmy z myślą o partnerach zewnętrznych i stanowi ona odpowiedź na apele i pytania dotyczące sposobu przygotowania materiałów.  

Hermes jest przeznaczony do podstawowego katalogowania i opracowywania zbiorów, tematycznie zgodnie z wymogami bazy danych w Archiwum Senatu i Archiwum Prezydenta RP oraz katalogu zasobów on-line przez użytkowników zewnętrznych. Umożliwia dołączenie plików zdigitalizowanych materiałów, a następnie szybkie pobieranie przez bazę danych użytkowaną przez realizatorów projektu, a tym samym usprawnienie replikacji (wysyłania) zbiorów do katalogu Zasobów on-line portalu.

Może być wykorzystywany zarówno przez instytucje, jak i przez osoby prywatne.

Zachęcamy do zapoznania się z Hermesem i pracy za pośrednictwem aplikacji.

W tym celu wypełnij formularz (można go pobrać na swój komputer lub wypełnić on-line) i wyślij poczta elektroniczną na adres: Justyna.Orysiak@senat.gov.pl

Po weryfikacji przesłanych przez Ciebie informacji otrzymasz login i hasło umożliwiające pobranie aplikacji.

 

Jeśli chcesz otrzymać wskazówki co do obsługi aplikacji, kliknij na Jak pracować z aplikacją Hermes.

 

Administrator aplikacji:
Michał Zaremba, Archiwum Prezydenta RP
022 695 17 36, Michal.Zaremba@prezydent.pl

 

 

 

Pliki do pobrania